Deze actie is goed inzetbaar bij supermarkten enwinkelcentra. In een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum.
Welke kameel wint de race?
De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar tussendoor worden ook al prijzen weggegeven. De bingokaarten kunnen we aanpassen naar ieder gewenst thema.
Elke klant ontvangt bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke code. Deze code voert de klant in op de speciale actiewebsite. Daarmee zet zijn kameel één of enkele stappen vooruit. Bereikt de kameel als eerste de finish? Dan heeft hij/zij prijs! Hij kan dan kiezen voor een kermisprijs of meedingen naar een kansprijs. In dat geval doet de klant mee aan de verloting van mooie hoofdprijzen. Hoe meer kamelen de klant succesvol naar de finish brengt, hoe meer kans op mooie prijzen!