Organiseer je eigen postcodeloterij voor je eigen verzorgingsgebied en daarbuiten. Uniek aan dit concept is dat er altijd meerdere winnaars zijn. Eén persoon wint een hoofdprijs die dagelijks of wekelijks wordt uitgereikt.
Win jij? Dan wint je hele wijk! Zo werkt het:
Maar ook de bewoners van dezelfde wijk of straat (met dezelfde postcode) die een voucher hebben geactiveerd, winnen. Weliswaar niet dezelfde prijs, maar wel altijd een leuk gratis product dat aan de hoofdprijs is gekoppeld. De Airfryer gaat als hoofdprijs naar één adres en de rest van de straat of wijk ontvangt friet. De prijzen kunnen opgehaald worden in de winkel: een feestelijk moment!
Wijk Winnaars ook voor jouw bedrijf of winkelcentrum?
Jij levert de prijzen, wij doen de rest! Van suggesties voor prijzen en een persoonlijke website tijdens de actie, tot de POS-materialen (zoals posters, plafondhangers, banners, displays etc.) die de actie ondersteunen en grafische vormgeving. We adviseren over de unieke momenten in de campagne (uitreiking prijzen, aankondiging, online exposure) en kunnen waar nodig ondersteunen in de promotie. Klanten dienen eenmalig hun naw-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Zo bouw je aan een interessant klantinformatiesysteem. Daarnaast monitoren we gedurende de actie. Dit vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.
Zo werkt Wijk Winnaars, stap voor stap:
- Klanten ontvangen bij aankoop van een bepaald bedrag een voucher
- De voucher kunnen ze inwisselen op jouw eigen actiewebsite
- Iedere dag of iedere week wordt een hoofdprijs bekend gemaakt (ideaal via Social Media) en dus ook automatisch de bijbehorende straat.
- De prijzen kunnen opgehaald worden in de winkel: feestelijk momentje!