De Spin & Win retailactie zorgt voor opwinding in je supermarkt, winkelstraat of winkelcentrum. Deelname is eenvoudig. Alle klanten ontvangen tijdens de actieperiode een Spin & Win kaart bij besteding van een bepaald bedrag. Natuurlijk doen alle winkeliers in het winkelcentrum of winkelstraat aan de actie mee. Het Prijzenrad zorgt met geluidseffecten voor een echte beleving wanneer bekend wordt gemaakt of de klant prijs heeft. Heeft je klant prijs? Dan ontvangt de klant een voucher, met daarop alle informatie over de prijs én de winkel die de prijs aanbiedt. Naast enkele spraakmakende hoofdprijzen, zijn er sub-prijzen zoals waardebonnen, cheques en kortingsbonnen.
Spin en Win - Online Spaaractie inzetten voor jouw winkelcentrum?
Deze retailactie is ideaal als publiekstrekker, maar ook vanwege de cross-selling een groot succes. Het zijn de sub-prijzen die het succes van de actie bepalen.
Voorbeelden van de sub-prijzen zijn bijvoorbeeld
- tweede broek halve prijs
- gratis tompoezen bij besteding van 15 euro
- vijf hamburgers halen, vier betalen
Prijzen waarvoor klanten een specifieke winkel moeten bezoeken; jouw winkel of die van een collega.
Zo leidt Spin & Win tot meer cross-selling en meer traffic in de verschillende winkels: de Spin & Win kaart van de bakker levert bijvoorbeeld een kortingsbon op van de slager.