Hoe werkt het deze BBQ Party - Online Spaaractie?
Met de BBQ Party behoort het plakken van zegeltjes voorgoed tot de verleden tijd. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode. Deze actiecodes kunnen ze op jouw eigen actiewebsite toevoegen aan een digitale spaarkaart.
Deze zomer zitten jouw klanten gebakken!
Een volle spaarkaart kan ingezet worden voor een hoofdprijs (bijvoorbeeld een BBQ-feest voor de hele straat of BBQ-benodigdheden zoals vlees, sauzen en aanmaakblokjes). Maar de volle spaarkaart kan ook direct worden verzilverd voor een gegarandeerde prijs. Dan krijgt de klant direct een voucher voor een gratis BBQ-product in de eigen supermarkt of het winkelcentrum. Win-win voor iedereen!
Op je persoonlijke actiewebsite kun je ook makkelijk BBQ-recepten delen. Deelnemers kunnen het weeralarm checken en een uitnodiging via Facebook versturen. Zo heb jij alles in huis voor een gezellige BBQ!
Is deze BBQ Party - Online Spaaractie ook voor jouw bedrijf of winkelcentrum?
De BBQ-party is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die we kunnen versturen. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar ook tussendoor worden soms al prijzen weggegeven. Ideaal te combineren met een Facebook en/of Instagram campagne!
Stap voor stap de BBQ Party - Online Spaaractie uitgelegd
- Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een actiecode. (vouchers)
- Deze kunnen zij online activeren op jouw speciale feestelijke actiewebsite. Klanten dienen eenmalig hun naw-gegevens achter te laten (wij werken AVG-proof). Zo bouw je aan een interessant klantinformatiesysteem. Het dashboard dat hiervoor ontwikkeld is, vormt een bron van informatie voor verdere marketingacties.
- Als de spaarkaart van een klant vol is, kunnen ze deze inwisselen voor een hoofd- of weekprijs. Jij stelt de prijzen beschikbaar. Wij regelen de rest: van instore-promotie tot FB-campagne, wij stappen in waar jij wilt.
- Gedurende de retail actie versturen wij regelmatig nieuwsbrieven; met nieuws en speciale acties. Hiermee zetten we de deelnemers aan om mee te blijven doen.
- We adviseren over de unieke momenten in de campagne (uitreiking prijzen, aankondiging, online exposure) en kunnen waar nodig ondersteunen in de promotie.