Marije is met haar YouTube kanaal “Dit gebeurt er Als” in twee jaar een vast waarde in de Nederlandse video scene geworden. Met haar experimenten op het gebied van health, lifestyle, sport en duurzaamheid/milieu heeft ze een eigen platform weten te creëren dat kijkers inspireert, informeert en entertaint. Binnen anderhalf jaar heeft 100.000 abonees gehaald op YouTube, was ze genomineerd voor Beste YouTuber bij de Beste Social Awards en is ze regelmatig te zien in items van SBS, NOS EN BNN/VARA.
Met een Youtube kanaal van 100.000 abonees + is Marije een zeer populaire influencer
Met haar achtergrond als redactielid van Woman’s Health Magazine heeft Marije een diepgaande kennis in haar vakgebied, en je kunt van haar verwachten dat ze over de meeste hypes en busswords in de categorie heeft nagedacht en er een eigen mening over heeft gevormd.
Marije is geen vlogger. Marije is een moderne creator die verhalen vertelt.
Dat is momenteel vooral op YouTube, maar dat kan overal. Haar grootste kracht zit in het overbrengen van (soms heel) complexe boodschappen op een onderhoudende manier. Als er niet om gelachen kan worden gaat niemand kijken en dan kun je nog zo’n goed verhaal hebben, maar dan hoort niemand het. In haar aanpak zit een perfecte blauwdruk voor merken die graag intensiever met hun doelgroepen willen communiceren.
Marije is voor veel uiteenlopende zaken te boeken.
Neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!