Of je hem nu leuk vind of niet: zijn programma's zijn het gesprek van de dag.
Hilarisch en soms heftig (voor vriend en vijand) zijn de kenmerken van Gordons televisie-oeuvre. Als presentator/host bij RTL. Zijn gevatte opmerkingen als jurylid gaf genoeg stof voor ochtendgesprekken bij de koffieautomaat.
Gorden de spraakmakende televisiepresentator
De vruchtbare samenwerking met collega-zanger Gerard Joling, hebben de heren een vergeten doelgroep (eenzame ouderen) volledig op de kaart gezet, daarom de nominatie voor de Televizier Ring. Sinds de overstap naar SBS6 maakte hij DanceSing en SuperkidsNL.
Vanaf januari 2020 presenteert Gordon 2.0 de documentaireserie 100 Jaar Jong. En in het voorjaar straalt hij met Patty Brard in een televisieserie over De Eeuwige Jeugd.
Naast al deze geweldige televisieprogramma's is Gordon natuurlijk ook zanger.
De nummer-1 hit ‘Kon ik maar even bij je zijn’ (1991) werd Gordons doorbraak. Toen voorzag nog niemand in Nederland en België dat Gordon ‘niet even, maar voor áltijd bij ons zou zijn’. Want hij is vrijwel dagelijks wel ergens te zien of te horen: radio, tv, Spotify, kranten, FB, Instagram en zeker de roddelbladen.
De een noemt hem publieksgeil, de ander zalvend gracious. Dat álles wat hij aanraakt in goud verandert, is misschien too much. Maar zijn succes in de horeca, twee Blushing-zaken en restaurant The Burger Room, bewijzen zijn zakelijke vernuft.
Gordon 2.0 staat in de spotlights, is hot én cool. Alle reden om te veronderstellen dat hij dit ook voor jouw event of product, gaat doen.